Dynamic Time Manager - Pontaj Electronic

   >> DYNAMIC TIME MANAGER


O caracteristica importanta ce determina eficienta si imaginea unei companii este data de calitatea si eficienta personalului acelei companii. Pentru a ajuta la managementul personalului DyTech a dezvoltat aplicatia de acces control si pontaj electronic "Dynamic Time Manager". Compatibila atat cu centralele proprii precum si cu o gama larga de centrale si controlere de acces exitente pe piata, Dynamic Time Manager va ofera un control total al accesului si al timpului petrecut in companie, atat pentru angajati cat si pentru vizitatori. 


 Dynamc Time Manager este o solutie completa de pontaj electronic. Aceasta solutie are rolul de a procesa inregistrarile intrarilor si iesirilor personalului si de a emite rapoarte si statistici detaliate de pontaj si de prezenta. Aplicatia de pontaj electronic realizata de DyTech poate opera atat cu sisteme de acces control pe baza de cartele (carduri proximitate) cat si cu sisteme de acces control biometrice(cititoare de amprente si cititoare cu recunoastere faciala)



   Va prezentam mai jos cateva din rapoartele ce se pot genera cu aplicatia DTM

   RAPOARTE DE PONTAJ (necesare departamentului de salarizare si resurse umane):

   1. Fisa de pontaj colectiva sau pe departamente

   Acest tip de raport va prezinta situatia timpului lucrat la nivel de minute de catre angajatii dumneavoastra. In aceasta fisa se pot observa : Total ore lucrate, Total ore suplimentare, Total ore de week-end, Total ore de Noapte, Total Intarzieri, Total Concedii, Invoiri, etc. cu detalierea orelor lucrate in fiecare zi in parte. Acest tip de raport poate fi folosit pentru a calcula salriile pe luna respectiva a angajatilor.

    2.Fisa individuala de prezenta.

   Acest tip de raport va prezinta situatia intrarilor si iesirilor cu calculul timpului lucrat la nivel de minute ale unui angajat detaliate pentru fiecare zi in parte. De asenea se mai afiseaza: ore lucrate, intarziri, schimbul alocat, ore suplimentare, ore de noapte, etc.

    3.Lista de prezenta zilnica, lista de intarziati, lista de absenti la nivel de companie sau departament;

   RAPOARTE STATISTICE (necesare managerilor pentru a vizualiza gradul de disciplina si eficienta al angajatilor):

    1.Media Intarzierilor in o anumita perioada de timp(la nivel de companie, departament sau angajat);
    2.Media Orelor Suplimenatre (la nivel de companie, departament sau angajat);
    3.Liste zilnice de intarziati si absenti;


 

               

        De asemenea aceasta aplicatie permite:


        >> definirea unui numar nelimitata de schimburi de lucru;


        >> definirea unui numar nelimitata de exceptii (concedii, invoiri, delegatii, etc.);


        >> definirea mai multor tipuri de pauza de masa;


        >> definirea intervalului orar care este considerat ca fiind de noapte;


        >> definirea unui numar nelimitat de sarbatori legale;  

 

 


SOLUTII COMPLETE DE PONTAJ ELECTRONIC

In aceasta sectiune veti gasi solutii complete de pontaj electronic. Aplicatia "Dynamic Time Manager" este compatibila cu toate tipurile de sisteme de acces control ofertate de catre "DYNAMIC TECHNOLOGY ENGINEERING SRL".

Dupa cum se stie eficienta si imaginea unei companii este data de calitatea si eficienta personalului acelei companii. Pentru a ajuta la managementul personalului MAGIC MALL va ofera o aplicatia de Acces Control si Pontaj Electronic "DYNAMC TIME MANAGER".



Designed by Dynamic Technology Engineering